سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره
سهیل[54]

توضیحاتی درباره مسائل نظامی
ویرایش

مطالب پیشین
آرشیو مطالب

ویرایش

لوگوی دوستان
امکانات دیگر

هلفایر آتش جهنمی/
AGM-114 HELLFIR
 

      

 



آنچه که ارتش ایران را از سایر نیروهای منطقه متمایز می کند توان بالای این نیرو در تأمین نیازهای داخلی است. نیرویی با هزاران دستگاه تانک، نفربر، خودروی نظامی ، توپ ومیلیونها قطعه کوچک وبزرگ صنعتی اگر قادر به تأمین نیاز خود نباشد فشار مالی معادل میلیاردها دلار در سال به بودجه عمومی تحمیل می شود.ادامه مطلب...



      

طریقه ورود نیروهای رهایی به داخل ساختمان:

ادامه مطلب...



      

لیست برخی از ادوات زرهی ایران 

 

ادامه مطلب...



      

 

* نیروى دریایى ایران

 

 

 

هنوز در دریاى شمال، دریاى عمان و خلیج فارس بزرگ ترین شناورهاى نظامى در اختیار ارتش جمهورى اسلامى ایران است. بعضى از این ناوها بسیار بزرگ و مجهز بوده و قادر است برترى ایران را در دریاهاى مذکور به اثبات برساند.

ادامه مطلب...



      

*  هوانیروز

 

 

شرایط خاص جغرافیایى ایران، وجود یک هوانیروز قوى را الزامى کرده است. توان بالگرد ایران از دهه 40به این سو قدرت گرفت و در سال 1357ایران از تعداد زیادى هلى کوپتر قدرتمند کبرا، 214  ،212  ،206و 205برخوردار بود.

ادامه مطلب...



      

ارتش ایران یکى از  3  بازوى اصلى دفاعى کشور است که باید در کنار بسیج و سپاه پاسداران از یک میلیون و 648  هزار کیلومتر مربع خاک پهناور ایران، آن هم در منطقه اى که از 3  هزار سال قبل به این سو هرگز روى آرامش به خود ندیده، دفاع کند.ادامه مطلب...



      

در این مطلب شما ترجمه تحلیل یک کهنه سرباز نیروی هوایی آمریکا به نام داگلاس هرمان را در مورد روز اول جنگ آمریکا و اسراییل با ایران میخوانید .

لینک مطلب به زبان انگلیسی : http://www.rense.com/general69/dayone.htm 

 

یک توضیح : تمامی مطلب فقط ترجمه ای با کمی تلخیص در متن اصلی است و فقط گویای تحلیل های نویسنده مطلب است و اینجانب فقط کار ترجمه مطلب را انجام داده ام.

 ادامه مطلب...



      

http://www.ParsiBlog.com/PhotoAlbum/partizan/saeqeh.jpg

امروز می خواهیم درباره یکی از توانمندترین تولیدات ساخت فرزندان ملت ایران  مطالبی درج نماییم ...جنگنده ای  که محافل نظامی مختلف را به بحث درباره خود کشانده است.این را ما اذعان نکرده ایم ، خود ، سایت های معتبر خبری غربی با از پشرفته ترین شکاری های روز دنیا مقایسه نموده اند . نمی گوییم که این مقایسه درست است اما برای ما مهم اینست که اولین جنگنده های ساخت ما با جنگنده های نسل پنجم و ششم دنیا مقایسه می گردد .
امروزه کشورهای سازنده هواپیما ، به خصوص جنگنده ها در زمره صاحبان تکنولوژی روز دنیا محسوب می گردند.شاید بتوان گفت که کشورهای سازنده هواپیما در جهان به تعداد انگشت شماری باشند و در این بین جمهوری اسلامی ایران و لو ناقص و کم تجربه تر ، قرار گرفته است و شاید اغراق نباشد که با توجه به درجه هوشمندی متخصصین ایرانی در سالهای آینده جنگنده های ایرانی بر فراز آسمان کشورهای مختلف به پرواز در بیایند...
 
ادامه مطلب...



      

سلام خدمت همه شما دوستان عزیز

امروز میخوام مقایسه ای که بین 3 سلاح برتر دنیا انجام شده رو براتون بذارم امیدوارح خوشتون بیاد.

مقایسه M16-A2 , AK-47 و G3-A3

در این پست شما را میخواهیم از برتری سه اسلحه ام16وکلاشنیکف و ژ3 اگاه کنیم همه این موارد با تایید یکی از سرداران با تجربه سپاه پاسداران می باشد.

 

ادامه مطلب...