تجهیز تمامی جنگنده‌های سوخو 24 ارتش به سامانه‌های عملیات در شب
ارتقاء‌ سیستمهای پروازی Su-24






امیر خلبان سید محمد علوی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به انجام موفقیت آمیز عملیات‌های پرواز و بمباران شبانه جنگنده‌های F4 و سوخو 24 در مسابقات گانری مدافعان حریم ولایت که اوایل مردادماه در منطقه عمومی همدان برگزار شد، اظهار داشت: جنگنده‌های سوخو 24 توسط متخصصان داخلی برای عملیات شبانه بهینه شده‌اند.
وی با بیان اینکه سیستم‌های پروازی این هواپیما نیز ارتقا داده شده است، تصریح کرد: جنگنده سوخو 24 توسط متخصصان و کارشناسان نیروی هوایی ارتش بهینه سازی شده و اکنون می‌تواند در تاریکی مطلق، اهداف را با دقت بسیار بالا منهدم کند.
معاون عملیات نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: این سامانه‌های پرواز و عملیات در شب در تمام جنگنده‌های سوخو 24 نیروی هوایی نصب شده و این جنگنده‌ها آماده دفاع از حریم هوایی کشور هستند.
وبلاگ:
علاوه بر سامانه کایرا ام که قابلیت ناوبری و هدف گیری شبانه را برای این جنگنده فراهم می کند سوخو-24 ام قادر است تا با کمک یک رادار  تعقیب عوارض زمین به نام Relyef (که در زیر رادار اوریون-آ قرار دارد ) در ارتفاع پستی از سطح زمین پرواز و در شب به دور از شناسایی راداری به قلب هر سیستم دفاعی نفوذ کند .

رادار بالایی اوریون-آ و زیرین Relyef
و

تصویری از نشانه رادار Relyef بر روی نمایشگر سر بالای سوخو-