خبرگزاری فارس: در پی مشارکت یگان ویژه کماندوی اردن در جنگ صعده و متحمل شدن تلفات سنگین از مبارزان الحوثی، نیروهای اردنی به سمت عربستان سعودی فرار کردند.
                                                          
                                           .                      
بهگزارش فارس، شبکه خبری العالم امروز شنبه از مشارکت مستقیم یگان ویژه نیروهای کماندوی اردنی در جنگ علیه جنبش شیعی الحوثی در منطقه کوهستانی"جبل دخان " شمال خاک یمن خبر داد.
بنابر این گزارش، نیروهای کماندوی اردن چند روز پیش (از اردن ) بهپادگان "تبوک " در عربستان سعودی منتقل شده و از آنجا با بالگردهای سعودی مخصوص عملیات کماندو به خاک یمن منتقل شده‌اند که مقاومت نیروهای الحوثی آنها را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشته‌ است
این گزارش با تاکید براینکه جنبش الحوثی خسارات سنگینی بر نیروهای کوماندوی اردن وارد کرده است، می‌افزاید: هر چند تاکنون اطلاعات دقیقی ازمیزان تلفات نیروهای اردنی در "جبل دخان " در دست نیست ولی نیروهای چتربازآنها زیر آتش تک تیراندازهای (مبارزان الحوثی) در حال فرار به سمت نیروهای عربستان سعودی مشاهده شده‌اند.
به گزارش روزنامه "صدى نجد والحجاز " پس از شکست نیروهای کماندو و چترباز عربستان سعودی برای به کنترل در آوردن منطقه "جبل دخان " و کشته شدن "سعید بن محمد العمری " فرمانده یگان چتربازان سعودی و زخمی و اسیرشدن شمار دیگری از نیروهای این کشور، ریاض دست به دامن اردن شده است.