سیستم جمع آوری اطلاعات نبرد 1L219M موسوم به Zoopark-1 به منظور کشف خودکار موقعیت توپخانه های دشمن (خمپاره ، توپخانه سنگین ، ، موشکهای بالستیک تاکتیکی) بر اساس شلیک های آنها ، تخمین تلفات ، تغذیه ی اطلاعاتی و کنترل آتش واحدهای توپخانه و فرماندهی خودی ساخته شده است . میتواند موقعیت توپخانه های دشمن را قبل از اصابت گلوله های آن به هدف کشف کند و با تغذیه ی واحدهای خودی با اطلاعات و موقعیت واحدهای توپخانه ای دشمن ، اصلاح موقعیت لحظه به لحظه و کنترل آتش موثر ، دقت و کارایی آتش خودی را بین 2 تا 2.5 برابر تقویت کرده و توپخانه ی دشمن را قبل از هر حرکتی زمینگیر کند.

سیستم جمع آوری اطلاعات Zoopark-1 در کل از یک رادار فاز آرایه که روی شاسی نفربر MT-LBu سوار شده ، تشکیل میشود . همچنین برای تامین انرژی رادار یک منبع تغذیه ی قوی الکتریکی T230P-4RPM1 نیز در این سیستم تعبیه شده است . همچنین رادار مونوپالس 3 بعدی (3D) به منظور بررسی توپوگرافیک میدان نبرد و سیستم جهت گیری مستقل نیز به عنوان ابزار کمکی در این سیستم نصب شده اند .

رادار فاز آرایه ی این سیستم که روی باند L و G کار میکند ، قابلیت پوشش 60 درجه منطقه ی جلوی خود را داراست و میتواند همزمان تا 70 هدف را کشف و تا 12 هدف را ردیابی و کشف موقعیت کند . این رادار میتواند پس از اولین شلیک ، واحد های خمپاره ای را تا برد 20 کیلومتری ، واحدهای توپخانه ای را تا برد 15 کیلومتری ، واحدهای موشک انداز (MLRS)  را تا برد 30 کیلومتری و واحدهای موشکی تاکتیکی را تا برد 40 کیلومتری کشف کند .

همچنین پس از اولین شلیک واحدهای دشمن ، رادار میتواند کنترل آتش خودی برای واحد های خمپاره ای دشمن تا برد 22 کیلومتر (با خطای متوسط 35 متر) ، واحدهای توپخانه ای تا برد 20 کیلومتر (با خطای متوسط 45 متر) ، واحدهای موشک انداز (MLRS) تا برد 35 کیلومتر (با خطای متوسط 60 متر) و موشکهای بالستیک تاکتیکی تا برد 40 کیلومتری (با خطای 75 متر) را فراهم کند .

تجهیزات سیستم جمع آوری اطلاعات ZOOPARK-1 به شدت برای مقاومت در برابر جنگ الکترونیک و تشعشعات الکترومغناطیسی تقویت شده است و به لطف شاسی MT-LBu ، سیستم ZOOPARK-1 دارای قابلیت مانورپذیری و تحرک بالاست ، زمان استقرار این سیستم 5 دقیقه است .