TROPHY  را همچنین ASPRO  نیز مینامند ناگفته نماند تروفی در نیروهای دفاعی اسرائیل طراحی و ساخته شده است و یک نوع سیستم حفاظت فعال است .که بر روی سیستم های زرهی سبک و سنگین مانند تانک و نفربر نصب شده و آنها را در برابر موشکها-راکتها-پرتاب کننده های نارجک و .... خلاصه هر چیزی که قصد صدمه زدن به آن را دارد محافظت میکند . این سیستم محصول مشترک 10 سال کار بین صنایع پیشرفته نظامی رافائل و  التا د ر اسرائیل می باشد .
در اوت سال 2009 پس از طی مراحل آزمایشی موفقیت آمیز اسرائیل اعلام کرد از سال 2010 شروع به نصب و به کار گیری این سامانه بر روی سیستم های زرهی خودش خواهد کرد.
در 1 مارس 2011 تروفی موفق به ردگیری و نابود کردن موشک هایی شد که به سوی یک تاک مرکاوا از نوار غزه شلیک شد و این صحت آزمایشات تروفی را تائید کرد .
این سیستم از یک کامپیوتر مرکزی که از چهر آنتن تخت که در اطراف تانک نصب شده اطلاعات را جمع آوری کرده و سپس به دو برجک مسلح با غابلیت پوشش دهی 360 درجه ای ارسال و سلاح نصب شده بر روی برجک ساچمه هایی را مانند گلوله شات گان در مسیر هدف پرتاب کرده که باعث نابودی موشک-کلاهک جنگی و... میشود.
در ادامه چند تصویر از این سیستم و نحوه کار آن که وقتی خودم اولین بار آن را دیدم شگفت زده شدم . و تاریخچه کار برروی این سیستم  که شروع  طراحی آن قبل از جنگ حزب الله بوده بر آینده نگری نیروهای نظامی اشغالگر بر تداوم حضور خود در منطقه است :