امیر میقانی در گفتگو با فارس عنوان کرد:
تولید انبوه و توان صادرات تسلیحات پدافند هوایی ایران
خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) از تولید انبوه و توان این قرارگاه برای صادرات تسلیحات پدافند هوایی به دیگر کشورها خبر داد.


امیر خلبان احمد میقانی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستاوردها و پیشرفت‌های صنایع دفاعی در بخش پدافند هوایی اظهار داشت: ما همه نیازهای خود را در بعد پدافند هوایی در داخل کشور تأمین می‌کنیم.
میقانی در خصوص توان ایران در صادرات تسلیحات پدافند هوایی نیز تصریح کرد‌: ما زمانی که سلاحی را تولید می‌کنیم تولید آن به صورت انبوه است و مازاد آن را می‌توانیم در صورت صلاحدید به دیگر کشورها صادر کنیم.
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین با اشاره به تهدیدات آمریکا علیه کشورمان، آن را یک جنگ روانی و تبلیغات 31 ساله دانست است و افزود: در چند سال اخیر شاهدیم که چندین جنگ در ابعاد کوچکتر به کشورهای منطقه توسط آمریکا تحمیل شده است و در عراق و افغانستان و لبنان و فلسطین صدها هزار نفر از مردم منطقه را کشتند، ولی موفق نشدند و خوب نتوانستند مدیریت کنند و این جنگ‌ها نتیجه‌ای برایشان نداشت.
میقانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دشمن بخواهد تعرضی به خاک ایران داشته باشد با دفاع جانانه، قاطع و کوبنده ما روبرو خواهد شد و آنها را تا انهدام کامل رها نخواهیم کرد بنابراین آنها چنین ریسکی نخواهند کرد و این تهدیداتشان تنها یک جنگ روانی است.