نیروی هوایی به بالاترین مرزهای دانش و فناوری دست یافته است


فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اوج آمادگی این نیرو برای دفاع از آسمان کشوری در صورت هرگونه تهدید احتمالی گفت: نیروی هوایی تلاش کرده به آخرین فناوری‌های روز و بالاترین مرزهای دانش دست یابد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش که صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش سخنرانی می‌کرد، ضمن گرامیداشت این ایام گفت: افتخارات ارتش بویژه نیروی هوایی در دوران به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بی‌شمار است.
شاه‌صفی افزود: از زمانی که حضرت امام(ره) در روز 12 بهمن تشریف آوردند و در حلقه بهم پیوسته کارکنان تشریفات نیروی هوایی مورد محافظت قرار گرفتند تا روزها و رویدادهای پس از آن که اوجش خلق حماسه 19 بهمن و دیدار تاریخی همافران و افسران نیروی هوایی با حضرت امام‌(ره) در مدرسه علوی بود، همگی از افتخارات ارتش در مسیر همگامی و همراهی با انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های علمی و تحقیقاتی نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: ثبت رکورد مدت زمان اورهال هواپیماهای جنگنده، تولید و بهینه‌سازی انواع موشک‌های راهبردی هواپیماها و کلیه قطعات و تجهیزات پیشرفته پروازی، امروز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در اوج بالندگی و آمادگی دفاعی قرار داده است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش همچنین با اشاره به تهدید نرم دشمن و ضرورت برنامه‌ریزی گسترده برای مقابله با این تهدید، از توسعه فعالیت‌های فرهنگی سامانه عقیدتی سیاسی در سطح نیروی هوایی ارتش تقدیر و تشکر کرد.
شاه‌صفی با تاکید بر اوج آمادگی این نیرو برای دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی در صورت هرگونه تهدید احتمالی گفت: با توجه به استراتژی نبردهای اخیر که دکترین تسلط بر هوا و فضا است، نیروی هوایی تلاش کرده به آخرین فناوری‌های روز و بالاترین مرزهای دانش دست یابد.

پیش از سخنان فرمانده نیروی هوایی، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: حرکت عظیم کارکنان نیروی هوایی در روز 19 بهمن در دیدار تاریخی و بیعت با حضرت امام خمینی (ره)، کمر رژیم طاغوت را شکست و نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.
آل هاشم همچنین تاکید کرد: انقلاب اسلامی با رهبری‌های پیامبرگونه امام راحل(ره) و وحدت و همدلی مردم به پیروزی رسید و امروز نیز همان عوامل که باعث پیروزی انقلاب شد، موجب بقاء و تداوم انقلاب اسلایم است و امیدوارم همه ما بتوانیم قدردان انقلاب و نظام اسلامی باشیم چرا که این انقلاب به آسانی به دست نیامده است.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل پیشگامی و حمایت وی از فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی بویژه رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.