تعدادی از این عکس‌ها با فاصله منتشر شده که هیچ سندیتی درخصوص تعلق محموله به ایران ندارد و تنها در یکی از عکس‌ها، برچسب ?MINISTRY OF SEPAH? (وزارت سپاه) به چشم می‌خورد.
سایت وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی و برخی رسانه‌های غربی مانند روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در کنار مطلبی درباره توقیف یک کشتی حامل سلاح ایرانی برای حزب‌الله لبنان، عکسی از این به اصطلاح محموله‌ها به چاپ رسانده که ناشی‌گری جعل‌کنندگان این داستان، سناریوسازی مضحکی را پدید آورده است.
به گزارش ایرنا، در ادامه تبلیغات سوء و ادعایی رسانه‌های حامی رژیم صهیونیستی در خصوص توقیف یک کشتی ایرانی حامل سلاح برای حزب الله لبنان، برخی رسانه‌های غربی به نقل از وزارت دفاع و وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی، تصاویری منتشر کردند که دقت در جزییات آن ها، گاف آشکار صهیونیست‌ها در این سناریوسازی را نشان می‌دهد.


تعدادی از این عکس‌ها با فاصله منتشر شده که هیچ سندیتی درخصوص تعلق محموله به ایران ندارد و تنها در یکی از عکس‌ها، برچسب ?MINISTRY OF SEPAH? (وزارت سپاه) به چشم می‌خورد.
سناریوسازی با جعل عنوان وزارت سپاه بر روی این محموله‌ها در حالی است که وزارت سپاه جمهوری اسلامی ایران در سال ? ?????یعنی ? ???سال پیش با تشکیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عملا منحل شده است.
چاپ این گزارش مصور جعلی در این روزنامه قدیمی آمریکایی نشان از آن دارد که دست اندر کاران تهیه آن، یا از حافظه تاریخی خوبی برخوردار نیستند و یا آگاهانه به انتشار گاف آشکار وزارت دفاع رژیم صهیونیستی پرداخته اند.
این روزنامه همچنین به این نکته توجه نکرده است که اگر کشوری قصد ارسال مخفیانه سلاح برای مقصدی را داشته باشد، چنین آشکار برچسب مشخصی را بر روی محموله خود نصب نمی‌کند.
در زمان انتشار خبر توقیف این کشتی توسط نیروهای اسرائیلی، حزب الله لبنان در تاریخ ? ???آبان ماه هرگونه ارتباط با ادعای دشمن صهیونیستی مبنی بر کشف اسلحه را به شدت رد کرده و این دزدی دریایی اسرائیلی‌ها را در آب های بین‌المللی محکوم می‌کند.
ادعاهای مکرر رژیم اسرائیل در خصوص حمل مخفیانه سلاح برای مقاومت حزب الله لبنان توسط کشتی‌های متعلق به ایران و عدم خلع سلاح حزب الله، از جمله ترفندهای کهنه‌ای است که رژیم صهیونیستی برای توجیه حمله احتمالی خود به خاک لبنان نزد افکار عمومی به ویژه غربی‌ها انجام می‌دهد