رژیم صهیونیستی قرارداد خرید دو زیردریایی اتمی از نوع «دلفین» را از آلمان امضا کرد.
روزنامه صهیونیستی "جروزالم پست " چهارشنبه گزارش داد قرارداد خرید دو زیردریایی هسته ای از نوع «دلفین» اواخر ماه گذشته میلادی به امضای مقامات تل آویو و آلمان رسیده است.
زیردریایی های کلاس «دلفین» قادر به شلیک موشک های دارای کلاهک هسته ای هستند و نوعی سیستم رانشی دارند که آنها را قادر می سازد برای مدتی طولانی تر از زیردریایی های کنونی رژیم صهیونیستی زیر آب باقی بمانند.
به نوشته روزنامه جروزالم پست، این زیردریایی ها در آینده نزدیک تحویل اسرائیل خواهد شد.
قیمت هر فروند زیردریایی دلفین 3/1 میلیارد دلار است. رژیم صهیونیستی هم اکنون سه زیردریایی کلاس دلفین در اختیار دارد.

اسرائیل: عبور زیر دریایی ما از کانال سوئز "پیامی برای ایران" بود
یک سخنگوی نظامی اسرائیل خبرگزاری فرانسه گفت که اخیرا دو فروند زیردریایی از نوع دلفین را دریافت کردیم.
وی اضافه کرد: ساخت این زیردریایی ها در حوضچه هایی در آلمان صورت گرفته است.
روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط چاپ لندن آورده است: اسرائیل با اضافه شدن این دو فروند زیردریایی، دارای  پنج فروند از این نوع زیردریایی پیشرفته خواهد بود که موسوم به "یو 212" هستند. محدوده فعالیتی این زیردریایی ها نیز چهار هزار و 500 کیلومتر تعیین شده و قابلیت شلیک موشک هایی با کلاهک هسته ای دارند.
رسانه های اسرائیلی نیز مدعی شدند که یکی از این زیردریایی ها به طور دائمی در منطقه خلیج فارس ، زیردریایی دیگر در دریای مدیترانه مستقر خواهد شد.
رادیو سراسری اسرائیل نیز پیش از این اعلام کرده بود که یک فروند زیردریایی اسرائیل از نوع دلفین از طریق کانال سوئز به دریای مدیترانه بازگشته است. این زیردریایی برای مشارکت در مانورهای نظامی با عبور از کانال سوئز به دریای سرخ رفته بود.
این رادیو همچنین اعلام کرده بود: عبور زیر دریایی دلفین اسرائیل از کانال سوئز که برای اولین بار روی داده بود می بایست به عنوان " پیامی برای ایران " درک شود.
البته ایرانی ها هم معتقدند اسرائیل نیز باید پیام مانورهای موشکی ایران را دریابد زیرا هم اکنون تمام اسرائیل در تیررس موشک های دوربرد و پر شمار ایران قرار دارد.