در پی برخورد دو فروند SU-27  در مسکو روی داد:

فرمانده شوالیه های روسی کشته شد
خلبان Sukhoi Su-27 که در ژکوفسکی در روز یکشنبه سقوط کرد جان باخت. این مطلب به نقل از سخنگوی نیروی هوائی روسیه Vladimir Drik  به خبرگزاری ایتارتاس نقل شده است. وی از ذکر نام این خلبان خودداری کرد. در همین حال پلیس محلی به خبرگزاری ایتارتاس اظهار داشته که این خلبان جان باخته فرمانده تیم شوالیه های روسی Igor Tkachenko بوده است.

یک فروند Su-27  تک سرنشیته و یک فروند Su-27UB در حال اجرای تمرین برای نمایشگاه MAKS 09 بودند که این حادثه روی داد. فرمانده نیروی هوائی روسیه Alexander Zelin اعلام داشته که این حادثه خللی در برنامه های نیروی هوائی روسیه در نمایشگاه MAKS 09 ایجاد نخواهد کرد. اخرین اخبار حاکیست که دو فروند سوخو-27 که خود را برای نمایش هوائی ماکس-2009 آماده میکردند در آسمان به هم برخورد کرده و در نتیجه یکی از خلبانان آن که فرمانده شوالیه های روسی بود جان باخت. دیمیتری مدویدوف رئیس جمهور روسیه بلافاصله پیام تسلیتی برای خانواده Igor Tkachenko صادر کرد. همچنین یکی دیگر از خلبانان به شدت از ناحیه ستون فقرات مجروح شده و در بیمارستان به سر میبرد.
طبق گفته شاهدان عینی ، علت مرگ Igor Tkachenko  آتش گرفتن چتر وی در آسمان بوده است. این در حالست که دو خلبان دیگر نیز که موفق به ایجکت شده بودند راهی بیمارستان گردیدند.
تصاویر مرتبط با خبر فوق: