نیروی دریایی ایران از تجهیزات داخلی استفاده می کند

دریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که توان این نیرو در سطح منطقه بسیار بالاست و به مرحله ای رسیده است که نیاز به تجهیزات غیر بومی ندارد.
به گزارش «ریا نووستی» از خبرگزاری "مهر"، سیاری اعلام کرد: ملت شریف ایران به شما که به طور شبانه روزی تلاش می کنید که نیازمندی های نیروی دریایی را تامین کنید افتخار می کند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران تصریح کرد: دشمنان ایران همواره نیروهای مسلح را رصد می کنند و با اقداماتی ازقبیل تحریم، تصور می کنند که مانع اقتدار ما شده اند اما این در حالی است که نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش این افتخار را دارد که به ملت ایران نوید دهد، امروز به مرحله ای رسیدیم که نیاز به تجهیزات غیر بومی نداشته و گواه این ادعا حضور مستمر ناوگان نیروی دریایی ارتش در آب های بین المللی شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب المندب به مدت دو ماه و انجام گشتزنی آن هم به حمایت و پشتیبانی خود است.

خبرگزاری «ریا نووستی»

-----------------------------------

نیروی دریایی ارتش به تجهیزات غیر بومی نیاز ندارد


فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد که توان نیروی دریایی ارتش در سطح منطقه بسیار بالاست و به مرحله ای رسیده است که نیاز به تجهیزات غیر بومی ندارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی بازدیدی که از کارخانجات این نیرو داشت خطاب به مسئولان، مهندسان و کارکنان این مجموعه عنوان کرد که ملت شریف ایران به شما که به طور شبانه روزی تلاش می کنید که نیازمندی های نیروی دریایی را تامین کنید افتخار می کند.




 

وی افزود: شما متخصصین با تولید نیازمندی های موجب ارتقاء توان رزمی این نیرو در انجام ماموریت خطیر صیانت و پاسداری از منافع جمهوری اسلامی ایران در آبهای سرزمینی و بین المللی خواهد شد که این امر قطعا رضایت خداوند، حضرت بقیه الله العظم و مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و ملت ایران را در بر خواهد داشت.



 

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: دشمنان ایران همواره نیروهای مسلح را رصد می کنند و با اقداماتی ازقبیل تحریم، تصور می کنند که مانع اقتدار ما شده اند اما این در حالی است که نیروهای مسلح ایران به ویژه نیروی دریایی ارتش این افتخار را دارد که به ملت ایران نوید دهد، امروز به مرحله ای رسیدیم که نیاز به تجهیزات غیر بومی نداشته و گواه این ادعا حضور مستمر ناوگان نیروی دریایی ارتش در آبهای بین المللی شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و تنگه باب المندب به مدت دو ماه و انجام گشتزنی آن هم به حمایت و پشتیبانی خود است و این اقتدار ملی است که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا به آن رسیدیم.


 

امیر سیاری در پایان خاطر نشان کرد: شما متخصصان سهم بزرگی در توان بازدارندگی و اقتدار حضور در آبهای آزاد دارید پس به خود ببالید و سعی کنید به حول قوه الهی هر روز پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.