در حالی که روزنامه سعودی «الشرق‌الاوسط» در خبری عجیب، مدعی شهادت چهار افسر سپاه در سقوط بالگرد نظامی ونزوئلا شده، منابع نزدیک به سپاه پاسداران، این خبر را رد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن مدعی شد، چهار افسر سپاه پاسداران ایران، روز سه شنبه، سوم ماه می بر اثر سقوط بالگرد نظامی ونزوئلایی در نزدیکی مرز مشترک این کشور با کلمبیا کشته شدند.

این روزنامه به نقل از برخی منابع ویژه! خود نوشت: چهار افسر مزبور عضو یک هیأت رسمی بودند که به ریاست سردار مصطفی محمد نجار، وزیر دفاع ایران در سی‌ام آوریل گذشته برای امضای یادداشت تفاهم با ونزوئلا، رهسپار کاراکاس شده بودند.

بنا بر گزارش یاد شده، افسران سپاهی برای انجام یک دوره آموزشی برای به کار گیری دوربین‌های پیشرفته دید شبانه که قرار است، ونزوئلا در اختیار ایران بگذارد، به همراه هیأت ایرانی وارد این کشور شدند و قرار است این دوربین‌ها برای مراقبت از مناطق مرزی ایران مورد استفاده قرار گیرد.

گفتنی است، منابع الشرق الاوسط گفتند دولت ونزوئلا در هنگام اعلام خبر سقوط بالگرد یاد شده، هیچ اشاره‌ای به وجود افسران ایرانی کشته شده در این حادثه نکرد