سرلشکر جعفری:

بیش از 95 درصد تسلیحات مان را در ایران تولید می‌کنیم


خبرگزاری فارس: فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: حاصل تحریم‌های دشمن خودکفایی نیروهای مسلح در زمینه‌های امنیتی و دفاعی است به طوری که امروز بیش از 95 درصد نیاز تسلیحاتیمان را در ایران تولید می‌کنیم.
سرلشکر "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه پاسداران ایران تاکید کرد که حاصل تحریم‌های دشمن خودکفایی نیروهای مسلح در زمینه‌های امنیتی و دفاعی است به طوری که امروز بیش از 95 درصد نیاز تسلیحاتیمان را در ایران تولید می‌کنیم.
 گزارش «ریا نووستی» از "فارس"، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صبح روز شنبه ضمن اشاره بر اینکه هرچه به پیش می‌رویم، دستاوردهای بیشتر و عظیم‌تری از انقلاب اسلامی ایران محقق می شود اظهار داشت: در زمان رژیم گذشته کشور ما تمام مایحتاج خود را از خارج وارد می‌کرد و اقتصاد ایران کاملا وابسته بود و اگر کشورهای استعماری روزی تصمیم به عدم واردات به ایران می‌گرفتند ما هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران خودکفاست و به طور کامل روی پای خود ایستاده و نیازی به کشورهای غربی ندارد.
عضو شورای عالی امنیت ملی ایران گفت: حاصل این تحریم‌های آنها نیز خودکفایی در زمینه‌های امنیتی و دفاعی است به طوری که امروز بیش از 95 درصد نیاز تسلیحاتیمان را در ایران تولید می‌کنیم.